Fakta har makta – Pårørendeundersøkelsen 2020

Hvert år gjennomfører vi ulike undersøkelser om tema som angår pårørende i Norge. Vi trenger kunnskapen for å nå frem med budskap!

I 2016 og 2017/18 gjennomførte vi 2 undersøkelser som tilsammen ga oss nesten 10 000 svar! Disse svarene har vi konvertert til kunnskap om hva pårørende er opptatt av, hva de trenger og hvordan de ønsker seg ulike løsninger. I 2019 gjennomførte vi Kommuneundersøkelsen , om samarbeidet med kommunen som omsorgspartner , siden det var året for kommunevalg.I 2020 spurte vi om pårørendes erfaringer fra de første ukene med covid19-nedstengingen . Fakta fra disse undersøkelsene kan du laste ned her !

Nå i 2020 er det tid for å gjenta den landsdekkende Pårørendeundersøkelsen! Det er enda viktigere å følge opp, følge med og fortelle om hvordan ulike tiltak virker!

Hvis du vil bruke 10 minutter av din 10 til å svare eller tipse andre du vet burde svare, så finner du undersøkelsen her: https://no.surveymonkey.com/r/DV2H5Y7